Primaria Comunei Dumbravita

Pagina oficiala a Primariei Comunei Dumbravita jud. Timis

Schimbare de nume

SCHIMBARE DE NUME

Acte necesare pentru publicarea în Monitorul Oficial:

 – Cerere adresată directorului publicaţiei Monitorul Oficial, vizată în prealabil de Starea Civilă. Formularul se obține de la Birourile de preluare anunțuri ale Monitorului Oficial sau de pe site-ul Monitorului Oficial;

– Cererea pentru schimbarea numelui/prenumelui pe cale administrativă SE POATE DEPUNE LA SERVICIUL DE STARE CIVILĂ DUPĂ 30 DE ZILE DE LA PUBLICAREA ANUNȚULUI ÎN MONITORUL OFICIAL.

Acte necesare pentru depunerea cererii la Serviciul de stare civilă a comunei Dumbrăvița:

 –  Exemplarul din Monitorul Oficial în care a fost publicată cererea de schimbare a numelui/prenumelui;

– Certificatele de stare civilă (original);

– Actul de identitate (original);

– Cazier judiciar;

– Declaraţii notariale sau date în fața ofițerului de stare civilă de către două persoane din care să rezulte că solicitantul este cunoscut cu un anumit nume/prenume;

– Declaraţie de consimţământ, notarială sau dată în fața ofițerului de stare civilă, în cazul în care schimbarea numelui/prenumelui priveşte numai pe unul dintre soţi sau pe copilul/ii minori;

– Acte /documente doveditoare în sprijinul motivării cererii;

– Taxă procesare dosar 126 lei;

Modalități de plată:

– la casieria primăriei Dumbrăvița RO65TREZ62121070203XXXX(TAXĂ EXTRAJUDICIARĂ DE TIMBRU-TAXE STARE CIVILĂ)

– ghiseul.ro.

În cazul în care titularul nu se poate prezenta depunerea cererii se poate face prin mandatar cu:

• Procură specială notarială /consulară;

  • Act identitate mandatar.

 

STARE CIVILĂ 

Preluări documente și cereri:

Luni – miercuri:              8:30 – 12:30

Joi :                                14:00 – 17:00

Vineri:                             8:30 – 10:00

Eliberări certificate:

Luni – miercuri:                14:00-15:30

Joi:                                    14:00 -17:00

Vineri:                               8:30 – 10:00