Primaria Comunei Dumbravita

Pagina oficiala a Primariei Comunei Dumbravita jud. Timis

Legislatie

a) Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității și instituțiilor publice:

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/230251 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/247074 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1413 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/82411 LEGEA nr. 215 din 23 aprilie 2001 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/79638 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/31413 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/57426
  • Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/182108
  • Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării construcțiilor și unele măsuri pentru realizarea locuințelor
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1515
  • Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29761
  • Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29453
  • Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/73772
  • HG nr.1091 / 2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/74708
  • Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionării, constituirea de garanții și răspunderea în legătura cu gestionarea bunurilor organizațiilor socialiste
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/218
  • OG nr.81/2003 privind evaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/45943
  • HG nr. 1031/1999 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind înregistrarea în contabilitate a bunurilor care alcătuiesc domeniul public al statului și al unităților administrative – teritoriale
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/20276
  • Legea nr. 112/1995 pentru reglementarea situației juridice a unor imobile cu destinație de locuință trecută în proprietatea statului
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/6292
  • Legea nr. 114/1996 privind legea locuinței, actualizată și republicată
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/8597
  • OG nr.40/1999 privnd protectia chiriașilor și stabilirea chiriei pentru spații cu destinație de locuințe
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/17739
  • Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 06.03.1945 – 22.12.1989
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/60453
  • OG nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/38235
  • HG nr.955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a OG nr.71 / 2002
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/53712
  • Legea nr.51/2006 serviciilor comunitare de utilități publice
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/70015
  • Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/73527
  • OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29779
  • Regulament proba suplimentara (sportiva) pentru concursurile de recrutare pe functii publice vacante de politist local
Regulament proba suplimentara (sportiva) pentru concursurile de recrutare pe functii publice vacante de politist local

b) Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituțiilor publice:

HCL nr. 204/2011 – Regulamentul intern și Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului comunei Dumbravita, jud. Timis
Organigrama .

Structura primăriei

Program cu publicul:

   Ghiseul Unic 
Luni, Marti, Miercuri: 08:00 – 16:00
Joi: 08:00 – 18:00
Vineri: 08:00 – 14:00

   Casieria
Luni, Marti, Miercuri: 08:00 – 15:00
Joi: 08:00 – 17:00
Vineri: 08:00 – 13:00

 Program de audiențe (on-line):
Primar Horia Bugarin: Joi: 15:30 – 17:30

Înscrierea pentru audiențe se face la adresa de e-mail  contact@primaria-dumbravita.ro

 

c) Numele și prenumele persoanelor din conducerea instituțiilor sau autorităților publice:

Primar – Horia Bugarin
– telefon: 0256 21 42 72; adresă e-mail: contact@primaria-dumbravita.ro ;

Viceprimar – Sergiu-Dorin Grui

Secretar – Ramona-Diana Marinchi

Numele și prenumele funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice conform L544/2001: Buta Artemia Cornelia – conform dispozitiei Primarului cu nr. 25.04.2019

 

d) Coordonatele de contact ale autorității sau instituțiilor publice:

Primăria Comunei Dumbravita, Dumbravita – Str. Petofi Sandor nr.31, cod postal 307160, jud.
Telefon Timis : 0256-214272; Fax: 0256-401095
E-mail:  contact@primaria-dumbravita.ro
www.primaria-dumbravita.ro

 

e) Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil:

Buget

 

f) Programele și strategiile proprii:

Investiții

Strategia de dezvoltare

 

g) Lista cuprinzând documentele de interes public:

  • Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea primăriei
  • Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor şi a structurilor din primărie
  • Programul de funcţionare şi programul de audienţe al primarului
  • Coordonatele de contact ale instituţiei (denumire, adresa poştală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet)
  • Numele şi prenumele persoanelor din conducerea primăriei, precum şi numele persoanei/compartimentului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public
  • Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil
  • Programele şi strategiile proprii
  • Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/2001 şi Legii nr. 52/2003
  • Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice
  • Comunicate de presă, informaţii de presă, drepturi la replică
  • Declaraţii de avere şi de interese
  • Informaţii privind organizarea concursurilor de selecţie a candidaţilor în vederea angajării şi condiţiile necesare pentru ocuparea posturilor.

 

h) Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii:

  • Note, documente elaborate şi expediate (corespondenţa)
  • Condici de predare-primire corespondenţă
  • Registre de intrare-ieşire documente
  • Rapoarte
  • Instrumente de prezentare şi motivare, proiecte de acte normative
  • Memorandumuri
  • Petiţii şi răspunsuri la petiţii
  • Adrese către alte instituţii
  • Note de corespondenţă internă
  • Agenda de lucru a şedinţelor pregătitoare şi a şedinţelor de Guvern
  • Decizii ale Primarului
  • Acte normative
  • Puncte de vedere, avize
  • Transcrieri ale stenogramelor dezbaterilor şedinţelor de Consiliu Local
  • Fişe ale posturilor
  • Fişe de apreciere individuală a activităţii personalului
  • Condici de prezenţă
  • Procese verbale de predare-primire
  • Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare
  • Proiectul anual de buget
  • Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente
  • Situaţii privind actualizarea inventarelor bunurilor
  • Raport privind activitatea de control financiar preventiv
  • Manuale, metodologii, rapoarte
  • Fişe de inventar
  • Note de chemare
  • Documentaţii achiziţii publice
  • Referate de necesitate
  • Registru acte normative
  • Dosare juridice aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti
  • Ordine de deplasare
  • Dosare profesionale ale angajaţilor
  • Opisul carnetelor de muncă
  • Dosare de pensionare
  • Adeverinţe
  • Comunicate de presă, informări, precizări, drepturi la replică
  • Acte administrative cu caracter individual
  • Contracte individuale de muncă
  • Documente de arhivă

 

i) Modalități de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate:

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/57426