Legislatie
a) Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității și instituțiilor publice:
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/230251 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/247074 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1413 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/82411 LEGEA nr. 215 din 23 aprilie 2001 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/79638 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/31413 https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/57426- Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții
- Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării construcțiilor și unele măsuri pentru realizarea locuințelor
- Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice
- Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului
- Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă
- HG nr.1091 / 2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă
- Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionării, constituirea de garanții și răspunderea în legătura cu gestionarea bunurilor organizațiilor socialiste
- OG nr.81/2003 privind evaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice
- HG nr. 1031/1999 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind înregistrarea în contabilitate a bunurilor care alcătuiesc domeniul public al statului și al unităților administrative – teritoriale
- Legea nr. 112/1995 pentru reglementarea situației juridice a unor imobile cu destinație de locuință trecută în proprietatea statului
- Legea nr. 114/1996 privind legea locuinței, actualizată și republicată
- OG nr.40/1999 privnd protectia chiriașilor și stabilirea chiriei pentru spații cu destinație de locuințe
- Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 06.03.1945 – 22.12.1989
- OG nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local
- HG nr.955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a OG nr.71 / 2002
- Legea nr.51/2006 serviciilor comunitare de utilități publice
- Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale
- OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor
- Regulament proba suplimentara (sportiva) pentru concursurile de recrutare pe functii publice vacante de politist local
b) Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituțiilor publice:
HCL nr. 204/2011 – Regulamentul intern și Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului comunei Dumbravita, jud. Timis
Organigrama .
Program cu publicul:
Ghiseul Unic
Luni, Marti, Miercuri: 08:00 – 16:00
Joi: 08:00 – 18:00
Vineri: 08:00 – 14:00
Casieria
Luni, Marti, Miercuri: 08:00 – 15:00
Joi: 08:00 – 17:00
Vineri: 08:00 – 13:00
Program de audiențe (on-line):
Primar Horia Bugarin: Joi: 15:30 – 17:30
Înscrierea pentru audiențe se face la adresa de e-mail contact@primaria-dumbravita.ro
c) Numele și prenumele persoanelor din conducerea instituțiilor sau autorităților publice:
Primar – Horia Bugarin
– telefon: 0256 21 42 72; adresă e-mail: contact@primaria-dumbravita.ro ;
Viceprimar – Sergiu-Dorin Grui
Secretar – Ramona-Diana Marinchi
Numele și prenumele funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice conform L544/2001: Buta Artemia Cornelia – conform dispozitiei Primarului cu nr. 25.04.2019
d) Coordonatele de contact ale autorității sau instituțiilor publice:
Primăria Comunei Dumbravita, Dumbravita – Str. Petofi Sandor nr.31, cod postal 307160, jud.
Telefon Timis : 0256-214272; Fax: 0256-401095
E-mail: contact@primaria-dumbravita.ro
www.primaria-dumbravita.ro
e) Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil:
f) Programele și strategiile proprii:
g) Lista cuprinzând documentele de interes public:
- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea primăriei
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor şi a structurilor din primărie
- Programul de funcţionare şi programul de audienţe al primarului
- Coordonatele de contact ale instituţiei (denumire, adresa poştală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet)
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea primăriei, precum şi numele persoanei/compartimentului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public
- Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil
- Programele şi strategiile proprii
- Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/2001 şi Legii nr. 52/2003
- Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice
- Comunicate de presă, informaţii de presă, drepturi la replică
- Declaraţii de avere şi de interese
- Informaţii privind organizarea concursurilor de selecţie a candidaţilor în vederea angajării şi condiţiile necesare pentru ocuparea posturilor.
h) Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii:
- Note, documente elaborate şi expediate (corespondenţa)
- Condici de predare-primire corespondenţă
- Registre de intrare-ieşire documente
- Rapoarte
- Instrumente de prezentare şi motivare, proiecte de acte normative
- Memorandumuri
- Petiţii şi răspunsuri la petiţii
- Adrese către alte instituţii
- Note de corespondenţă internă
- Agenda de lucru a şedinţelor pregătitoare şi a şedinţelor de Guvern
- Decizii ale Primarului
- Acte normative
- Puncte de vedere, avize
- Transcrieri ale stenogramelor dezbaterilor şedinţelor de Consiliu Local
- Fişe ale posturilor
- Fişe de apreciere individuală a activităţii personalului
- Condici de prezenţă
- Procese verbale de predare-primire
- Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare
- Proiectul anual de buget
- Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente
- Situaţii privind actualizarea inventarelor bunurilor
- Raport privind activitatea de control financiar preventiv
- Manuale, metodologii, rapoarte
- Fişe de inventar
- Note de chemare
- Documentaţii achiziţii publice
- Referate de necesitate
- Registru acte normative
- Dosare juridice aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti
- Ordine de deplasare
- Dosare profesionale ale angajaţilor
- Opisul carnetelor de muncă
- Dosare de pensionare
- Adeverinţe
- Comunicate de presă, informări, precizări, drepturi la replică
- Acte administrative cu caracter individual
- Contracte individuale de muncă
- Documente de arhivă
i) Modalități de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate: